divendres, 6 de juny del 2008

4. Urbanisme. Modificació A del Pla Parcial Can Sucarrats

Poc a dir d'aquest punt... es demanaven unes modificacions en el pla del Poligon que s'esta construint

Algunes que no havien quedat ben clares al primer redactat, i es perfilaven millor en el nou i altres eren noves

De les noves el nostre grup es va preocupar per 2


1. Es demanava ampliar la edificabilitat maxima fent la planta piso al llarg de la façana pricipal per tal d’assolir uns parametres de construccio

2. ampliar l’alçada reguladora de 9 mts a 10.5 mts, s'argumentava que la industria necessita en alguns casos de mes alçada ( per maquinaria ect) pero, en teoria, encara no sabem quina industria va aquí ¿ o si, que ho sabem ? no totes les industries necesiten 10,50m d’alçada


la veritat sembla que es tracta d'aprofitar al maxim qualsevol raco per a construir, i aquest polígon ja el trobem molt impactant visualment, com per ampliar en alçada, no ens agrada i així els hi vam dir.

Des d'aqui fer una crida al seny, ja que el Sr Martinez en la resposta em va argumentar que quan me parla en lleguatge tecnic, jo, no l'entenc....

Penso que es una manca de respecte i mes quan no es fa alarde de res, ja que certament, urbanisme no és el meu fort, i no tinc cap problema en dir-ho
Igualment li dic que estic aprenent molt i no em tanco a res, per tant, si ell m'ho explica acabare entenent-lo, no es preocupi ¡¡¡

Pero sense aquesta explicacio, continuo pensant que augmentar l'edificabilitat en l'alçada de 9 mts a 10.5 mts provoca que la nau sigui " mes gran" en llenguatge col.loquial
Si estic equivocada, no tinc cap problema en rectificar, de tot s'apren¡¡

1 comentari:

Sergi ha dit...

El llenguatge tècnic del Martínez s'hauria d'analitzar amb experts. I llavors podriem treure fins a 3 conclusions:
1-És molt bo i realment sap el que diu.
2-Què els tècnics d'urbanisme li escriuen els discursets i ell se'ls apren i se'ls arriba a creure.
3-Que no té ni idea i que l'únic que fa és llegir el que li passen, ja que quan algú(en aquest cas tu) li pregunta, no sap què respondre.

Per altra banda dir que la missió del Martínez sembla ser la de calmar la situació. Ell va aconseguir buidar la sala als 2 minuts de començar la seva explicació.