dilluns, 27 de setembre del 2010

El ple del divendres.... Punts 1 i 2

1.      Assabentat de nomenaments accidentals i delegacions de signatura dels llocs de Secretari i d’Interventora de la Corporació.

Aquests punts de l'ordre del dia donaven compte de les delegacions que s'havien fet en Secretaria i Intervenció,
durant aquests mesos d'estiu com a conseqüència de les diferents situacions ( baixes i vacances) que s'havien anat produint.
Valorem molt positivament que ara es notifiqui al ple aquestes variacions en aquests dos llocs de treball tan importants i complicats dins el Consistori

2.      Donar compte de la liquidació dels Pressupostos Generals de l’Ajuntament d’Abrera de l’exercici 2009 i obertura del termini d’examen dels comptes previ a la seva rendició.

Amb aquest punt de l'ordre del dia s'obre el periode de revisió de comptes, la Sra Alcaldessa va explicar-ho a l'hora que també va remarcar que es tanca en positiu el balanç i que els comptes presenten un romanent ( estalvi) d'uns 
3 mil.lions trescent mil euros.

D'una banda hem de dir que tanquem de nou tard, això es tenia que haver fet als mesos de març-abril.
D'altra banda obrim el periode d'analisis dels comptes, tant de bó poguem arribar a la mateixa conclusió i dir
el mateix, però d'entrada amb una retallada ja del pressupost de 3 mil.lions respecte el del 2008 i presentant
un estalvi de 3,3 mil.lions potser hem estalviat per que no hem fet tot el que s'hauria de fer ( recordo un ple on el regidor d'urbanisme va dir que no podia posar una marquesina de Bus per que no disposava de 30 mil euros i ara 
apareixen 3,3 mil.lions) ¿¿ qui ho enten aixo??


4 comentaris:

Anònim ha dit...

una marquesina 30.000 euros? 5 milions de pts? vaya.. no controlo com estan els preus... pero en el pitjor dels casos es podria adquirir la marquesina i que la instal·lés la brigada mpal. Concretament Mònica, per on era la marquesina?

Gràcies

Monica ha dit...

Disculpa¡¡
Tens raó aqui hi ha un lapsus meu,
no eren 30mil euros eren 6 mil.

Era per una de les parades que no en tenia cap, fins i tot es va proposar fer un trasllat i la resposta va sser negativa.

Anònim ha dit...

A vaja.. 6.000 em cuadra més la cosa. Pensaba que actualment, sino m'equivoco, l'actual marquesina del C. Ponent amb l'Avinguda Generalitat, tot just a tocar de la façana de Cal Mataró esta en desús. Fa temps que els busos Martorell-Esparreguera baixen pel torrentet per despres pujar per l'Av. de la Generalitat. Seria molt fàcil per part de la brigada mpal. desmuntar-la i emplaçar-la en un punt que fos més necessari, i de la mateixa manera no fos un impediment a la vorera com és el cas.

De totes maneres, apostant a mitjà termini, crec que una bona inversió consistiria en dotar de noves marquesines del municipi, tant com millorar l'accessibilitat als busos en aquestes; de la mateixa manera la millora de la senyalització informativa, es troben en molt mal estat majoritament i de vegades desactualitzada. Hem venen al cap uns quants exemples, com es el cas de la NO senyalització del Ernest LLuch, en aquestes sol dir, Col·legi Public, sense distingir entre el Platón o el Lluch. O també la no senyalització del Centre Polivalent, del CAM. Crec que seria un aspecte positiu i milloraria notablement la mobilitat al nucli urbà, sobretot per aquells que no són d'aqui i participen eventualment en els nostres equipaments. La imatge i l'estat de la via pública diu bastant de la qualitat de vida i de la voluntat de construir espais de qualitat al poble. Potser es una percepció personal, pero considero q "mitjanament" necessària.

Salut!

Monica ha dit...

Tens rao respecte a la no senyalització, hi ha zones del nostre municipi que haurien d'estar millor indicades.
El nostre grup vam demanar en aquest ple també que s'indiques l'ambulatori nou de Can Vilalba. Ens van dir que millorarien en general tots els accessos i senyals dels barris.
Tenim esperança que així sigui