dimarts, 8 d’abril del 2008

2,3 i 4

2. Manifest de la dona treballadora

Consens absolut en el manifest estandart del dia de la dona treballadora, personalment penso que els grups municipals hauriem de fer un esforç per no arribar a acords de minims com ha estat en aquest cas.

Des d’aquest blog nomes queda tenir un record per totes les dones que han lluitat i que encara lluiten per assolir la igualtat.

3. Conveni de suport a la comptabilitat amb la Diputació de Barcelona

Parlaven d’aprovar el conveni de manteniment d’un programari, no tenim dades de l’import.
Tambe li vam preguntar asi el programa que utilitza l’Ajuntament treballa integrant comptabilitat i gestio de recursos humans o no, ja que en la Junta de Govern local num 16 del 5 de març, van aprovar sense pasar per ple el “Contracte menor del manteniment anual del programari informàtic adaptat a l’administració local per la gestió de les nòmines i recursos humans de la plantilla de l’Ajuntament d’Abrera de l’exercici 2008” per un import de 3870 €,. segons l’alcaldesa son programes diferents

Nosaltres no ho veiem clar…. No ens han donat massa dades oi???

Valoreu vosaltres mateixos.

4. Tinença de gos perillos

Punt especial de l’ordre del dia.
Un gos catalogat com a perillos, sense lligar i sense morrio, ataca un altre gos ( aquest de companyia)
Nosaltres pensem que els detalls particulars que afecten als veins d’Abrera han de guardar un minim de privacitat i per tant no donare mes detalls

Ara be el kit de la qüestio
L’ajuntament ha de fer pasar per ple l’expedient i la sanció
¿ i que va fer?
Aprovar l’expedient per decret d’alcaldia ¡¡ TOMA JA ¡¡
Per tant aquest expedient es va tramitar amb defectes , i quedava tot com si no hagues passat res
¡¡ INCREIBLE ¡¡
S’ha tingut que passar per el ple , a corre cuita, rectificant ect
CIU considera que es molt important la rectificacio de l’expedient ja que un defecte de forma no ha de fer oblidar que s’ha produit una infraccio de la llei que regula la tinença de gosos perillosos i amb una agresio pel mig, i per aixo vam votar a favor

Pero si que li vam recordar a l’alcaldesa que no tot s’aprova a cop de decret
Que les lleis estan per que les complim tots
TOTS
Administracio, regidors i alcaldes…



Continuara..............

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Respecte al programa de comptabilitat, no van comprar un nou al 2006??? O va ser al 2007?? No van justificar el canvi d'estructura pressupostària per què va haver-hi un canvi en la normativa?? O sigui que segur que van fer algun tipus d'inversió per adaptar-lo si no van comprar un programa nou, per canviar-ho al cap d'uns messos o un any?? Com tot el que fan, a aixó se l'anomena previssió!!! Quant ens costa a l'any mantenir a la interventora??? Els diners són públics, s'ha de fer un bon ús dels mateixos, com va dir l'alcaldessa, s'ha de ser respetuòs amb ells. Segur que ho fan??

Anònim ha dit...

REspecte al tema del decret d'alcaldia, és més que evident que mirant les actes de les juntes de govern, aquestes han quedat reduïdes a no res (permisos d'obres i llicències ambientals, i poqueta cosa més); o sigui no s'ha de ser molt avispat per veure que les decisions s'estan prenent d'altra manera: per DECRET, si senyor, aqui mano jo i ja està. Per què no es dòna compta al ple de totes les decisions d'alcaldia i dels regidors delegats que tenen "naturaleza decisoria!??? Un altre lloc -secretari- que ens està costant vés a saber què i que ple rera ple demostra que no té ni idea dels procediments. Es molt greu que un secretari d'ajuntament (suposadament amb coneixements jurídics) no sàpiga que les faltes greus les ha d'imposar el Ple!!! Per què no se'l demana responsabilitat ja?? Quantes coses s'estaran fent per decret vulnerant la normativa?? S'informa correctament dels procediments o se'ls pren nota en el registre d'incidències administratives??? Més que res per allò que va explicar secretari -amb una fonamentació jurídica magnifica- del registre d'incidències tributàries!!!