MOCIO
Atés els canvis que esta produint el creixement de l’ús de les tecnologies de la informació i les comunicacions en la vida qüotidiana de les persones, empreses i entitats, i en la relació que s’estableix amb les administracions
Atés que aquest canvis han de ser aprofitats com a oportunitats en la prestació de serveis públics i com a noves formes de participació
Atés que avui en dia els principis que regeixen les actuacions en l’ambit municipal son de servei a la ciutadania, simplificació, eficàcia, eficiencia, economia i transparencia administrativa
Atés que actualment existeixen inicis d’ús d’aquestes noves tecnologies, pero que careixen totalment de legalitat ja que no existeix cap reglament que reguli les comunicacions telemàtiques de l’Ajuntament d’Abrera
ES RESOL
Primer. Iniciar la creació del Reglament de Comunicacions Informàtiques de l’Ajuntament d’Abrera per a poder agilitzar i regular tant les comunicacions amb la ciutadania, com amb els membres del plenari així com amb la resta d’administracions
Segon. Obrir aquest proces a la participació ciutadana, per tal de poder recollir les inquietuts i varietat de situacions en la relacio amb l’Ajuntament.
Tercer. Adquirir el compromis d’aquest plenari que en un termini de 4 mesos aquest reglament pugui entrar en funcionament
IL·LM. SRA. ALCALDESSa DE L’AJUNTAMENT D’ABRERA
diumenge, 15 de juny del 2008
6. Mocio de CIU
Publicat per Monica a 17:42
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada