diumenge, 15 de juny del 2008

6. Mocio de CIU

MOCIO


Atés els canvis que esta produint el creixement de l’ús de les tecnologies de la informació i les comunicacions en la vida qüotidiana de les persones, empreses i entitats, i en la relació que s’estableix amb les administracions

Atés que aquest canvis han de ser aprofitats com a oportunitats en la prestació de serveis públics i com a noves formes de participació

Atés que avui en dia els principis que regeixen les actuacions en l’ambit municipal son de servei a la ciutadania, simplificació, eficàcia, eficiencia, economia i transparencia administrativa

Atés que actualment existeixen inicis d’ús d’aquestes noves tecnologies, pero que careixen totalment de legalitat ja que no existeix cap reglament que reguli les comunicacions telemàtiques de l’Ajuntament d’Abrera


ES RESOL

Primer. Iniciar la creació del Reglament de Comunicacions Informàtiques de l’Ajuntament d’Abrera per a poder agilitzar i regular tant les comunicacions amb la ciutadania, com amb els membres del plenari així com amb la resta d’administracions

Segon. Obrir aquest proces a la participació ciutadana, per tal de poder recollir les inquietuts i varietat de situacions en la relacio amb l’Ajuntament.

Tercer. Adquirir el compromis d’aquest plenari que en un termini de 4 mesos aquest reglament pugui entrar en funcionament


IL·LM. SRA. ALCALDESSa DE L’AJUNTAMENT D’ABRERA