Reinicio aqui el ple ordinari del mes passat, el congres del partit m'ha tingut una mica allunyada del blog, en quan acabi amb la feina pendenta ( el ple ) també us ho explicare.
A l'anterior entrada teniu el texte integre i sense canvis de la moció presentada, per valorar el contingut els altres grups del plenari també la van tenir amb anterioritat al ple, per que la estudiessin i intentar entre tots, consensuar-la.
Algun grup, fins i tot, em van demanar enviar algun reglament ( com el de Cerdanyola ) per fer-se una idea del que proposavem, i així ho vaig fer, no va servir de res, no van intentar ni consensuar... la resposta ja la sabeu, seria massa feina i diners, ¡ que pena¡ els diners nomes estan per crear càrrecs de confiança i la feina es veu que a alguns els hi fa por
Es una llastima¡¡ hem perdut una oportunitat¡¡ l'Administracio electronica es una cosa que fins i tot esta inclosa en el nou temari de les oposicions a la Generalitat, com aprofitament de les noves tecnologies en els tràmits municipals pero el PSC d'Abrera va dir no¡¡
D'altra banda Aquesta base, ben aplicada podia facilitar l’apropament als ciutadans... vull recordar aqui que la oficina d’Atencio al public te un horari de 9 a 14 de dilluns a divendres i de 16 a 19 nomes dimarts i dimecres, aixo fa dificil que una persona que treballa a jornada partida ( com fem la majoria avui en dia) pugui apropar-se a resoldre qualsevol incidència.
Si el tramit del dubte, queixa o suggerencia es fa via email aquest tràmit no te cap valor, per que cap normativa l’ampara... de la mateixa manera que no te valor jurídic les respostes que ens donen per email als membres de l’oposicio ect
Bé, doncs ja sabeu, amb paper i boli i al registre... aixó es el que toca fer al S.XXI a Abrera
Ecologisme, eficiència, eficàcia, transparència, comunicació, agilitat i modernitat a Abrera
diumenge, 15 de juny del 2008
6. Bis el per què de la moció
Publicat per Monica a 17:45
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada