Aquest punt de l’ordre del dia no es sotmetia a votació, però si a control de govern, i és per aquest motiu que vam demanar uns aclariments:
El primer era sobre el retràs en les comunicacions de les contractacions al ple:
De les 7 contractacions que es portaven al ple, 3 eren de setembre i es
podien haver notificat, tant en el ple de setembre com en el ple de novembre.
De les restants, 3 més eren del mes d’octubre i 1 de primers de novembre que es podien notificar també al ple de novembre i no es va fer.
Es a dir,que tornem a anar amb retràs, com ja és habitual
¿ per què no es va fer abans?
No es la primera vegada que passa, i l'alcaldessa i el regidor ja s’havien
compromès en diverses ocasions a rectificar, però els fets ens han demostrat
el contrari
Les contractacions urgents es poden fer, però per assegurar la seva transparència
la llei remarca que s'ha de comunicar EL MES AVIAT POSSIBLE al ple
¿ penseu que en Abrera es compleix despres de llegir això?
El segon punt que voliem conèixer millor,tractava sobre la forma de cobrir les places
Tenim una contractació que incorporava un informe del departament de Tesoreria,
que explicava com s'havia trucat als ajuntaments veins ( Martorell, Castellbisbal,
Esparraguera, Sant Andreu de la Barca ect) per sol.licitar una persona que fes
les tasques d'auxiliar administrativa.
Sorpren d'entrada, que no es truqui al propi departament de Promoció Econòmica
d'Abrera, per coneixer si en tenim alguna en la bossa de treball, ja que com tots
sabeu, ùltimament hi ha molta gent que s'ha quedat al atur.
Davant de tot aixo vam preguntar el següent:
"Voldríem saber com es gestiona el tema de la bossa de treball, ja que hem vist al expedient un informe que diu que es va sol•licitar personal als ajuntaments veïns?
Voldríem saber si l’ajuntament d’abrera disposa de bossa de treball, i si no en disposes, si esta previst crear-la, ja que sorprèn que es demani als pobles veïns una persona per a contractar-la com Auxiliar administratiu, com si no hi hagués aturat o aturades que poguessin aquestes les feines d’auxiliar administratiu en el nostre poble
Titulacions més específiques poden ser més difícils de cobrir, però en aquest cas no es comenta cap dificultat per a realitzar la feina
I no ho diem per la persona que van contractar ,que estem segurs que esta complint amb la seva tasca, si no per que el tema de la bossa de treball és un tema molt important com per implantar-ho si no existeix, i més ara, que tanta gent a Abrera s’està quedant sense feina."
Tot aixo va quedar sense respondre, no sabem si tenim bossa de treball o no i
tampoc sabem per què es va demanar als pobles veins.
dissabte, 31 de gener del 2009
2. Nomenaments d'urgència
Publicat per Monica a 20:48
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
1 comentari:
Monica cariño,
Déjate de Plenos mujer,
que hoy es sábado, y ya se sabe...
sábado sabadete camisa nueva y un... casquete!!! Con quien? Tu misma...
Vickie el Vikingo
Publica un comentari a l'entrada